Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 maja 2011

4

Na moim blogu możecie znaleźć oryginalne kolczyki!

Każda para jest robiona ręcznie na szydełku:)
 
Cena-6zł(+4zł przesyłka)
Pomarańczowe kwiatki robione z lekko cieniowanych nici z perełką w środku
Cena-6zł(+4zł przesyłka)
Białe różyczki z różowymi wykończeniami z perełką w środku.
Cena-9zł(+4zł przesyłka)
Troszkę większe kolczyki niż pozostałe. Dostępne także w innych kolorach.!!!!!!



Kontakt:
e-mail- agg94@onet.com.pl
nr gadu-gadu 24594430

Zapraszam do przeglądania starszych postów:)
 

16 komentarzy:

  1. Piękny, piękny :).
    Bardzo ładne kolczyki robisz! Mi by nie starczyło cierpliwości.. :P. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież w wayfarerach każdy wygląda dobrze! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ;3
    wpadnij do mnie w wolnej chwili ;3
    pozdrawiam, poppy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz :)
    tak się składa, że też robię ręcznie kolczyki, tylko że z gotowych koralików. Jestem zbyt leniwa, żeby tak szydełkować... Dlatego podziwiam i chwalę cierpliwość.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, dlatego poprosiłam, żeby były odczepiane :). Zrobiłam zdjęcia wszystkim przywieszkom, ale będę przypinać tylko kilka różnych, w zależności od mojego "widzimisię", hehe :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, strasznie mi się podobają. lubię kolczyki w takim stylu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie kolczyki są świetne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. tez zamierzam robic bizuterie poniewaz jestem wielka fanatyczką bizu:)
    tak przy okazji jak bedziesz chciala wpadni do mnie,w niektorych starych postach znajdziesz kolekcje mojej bizuteri;)
    zapraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, te trzecie są przerewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze są fantastyczne ;) sama czasami robię kolczyki, ale to raczej z koralików, gratuluję cierpliwości do szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty to robisz? Jestem pod wielkim wrażeniem :)
    dodaje do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolczyki .;)
    Zapraszam do mnie na bloga, zaczynam jeszcze raz: www.klaudiaa1235.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń