Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 października 2011

nowości!!!

Dzisiaj kilka nowości!!!

Cena-5zł(+3zł przesyłka)
Różowe kwiatki z małą perełką w środku!

Cena- 5zł(+3zł przesyłka)
Białe kwiatki z małym zielonym koralikiem w środku!

Cena- 6zł(+3zł przesyłka)
Beżowe kwiatki z drewnianym koralikiem.

Cena- 6zł(+3złprzesyłka)
Pomarańczowe cieniowane kwiatki z pomarańczowym koralikiem. 



Kontakt:
e-mail- agg94@onet.com.pl
nr gadu-gadu 24594430

Zapraszam do przeglądania starszych postów
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany proszę o kontakt wyślę zdjęcia lepszej jakości!


Zachęcam do obserwowania bloga!:)) 

Jeżeli chciałabyś kolczyki w innym kolorze niż sa one pokazane na blogu pisz!!!

9 komentarzy:

  1. piękne kolczyki ;D
    zapraszam do zadawania pytań w moim nowym poście oraz do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niezwykle utalentowana! obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!!!!
    obserwuję i na bank sobie kiedyś jakieś wybiorę!
    Jestem Twoja fanką:)
    Mam pytanie, jakiej wielkości sa te kolczyki tutaj? ite z posta 12 i 13, bo zwłaszcza tamten fason przypadł mi do gustu;)
    Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi honey, love the blog.
    Very good!
    What do you think of following each other?
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są świetne:) Kupiłam już kilka par i jestem bardzo zadowolona, są śliczne:) Pozdrawiam
    PM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń