Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 listopada 2011

Na moim blogu możecie znaleźć oryginalne kolczyki!

Każda para jest robiona ręcznie na szydełku:)
 
Cena- 6zł
Wkrętki, kolor łososiowy ;)
Cena- 6zł
Wkrętki, turkusowe z janozieloną perełką

Cena- 4zł
Małe wkrętki, turkusowe. 


KOSZT PRZESYŁKI TO 3 ZŁ!!!

Kontakt:
e-mail- agg94@onet.com.pl
nr gadu-gadu 24594430

Zapraszam do przeglądania starszych postów
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany proszę o kontakt wyślę zdjęcia lepszej jakości!


Zachęcam do obserwowania bloga!:)) 


Jeżeli chciałabyś kolczyki w innym kolorze niż sa one pokazane na blogu pisz!!!

12 komentarzy:

  1. ladne te pierwsze niebieskie:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam je ze strony stylowych butków :) ale spokojnie możesz iść do sklepu w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. noo chyba jest tak jak mowisz, troche malo fakt, ale miejmy nadzieje, ze nic sie z butkami dziac nie bedzie :) jest duzo pozytywnych opinii na ich temat wiec, spokojnie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez czesto mam pecha i mam wiele problemow z przesylkami z internetu, albo cos do wymiany, albo zly rozmiar, albo dlugi okres oczekiwania na sama przesylke albo cos innego. Buty zamawialam po raz drugi w internecie. Pierwsze przyszly z wieeelkim blędem, ale wymienic sie nie dalo bo okazalo sie ze wszystkie buty maja ten feler. natomiast buty ze stylowych butkow sa chwalone przez wieeele osob, dlatego im zaufalam. jak widac wiekszosc bloggerek posiada lity ze sklepow takich jak styloweb. albo deezee i zadna jeszcze chyba nie narzekala ze cos sie z nimi dzieje:) wystarczy o butki dbac jesli sa oczywiscie dobrego rozmiaru i spelniaja nasze oczekiwania. ja trafilam w rozmiar IDEALNIE, lezą idealnie, sa idealne i jestem zadowlona poki co:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam pod Poznaniem ale wiem gdzie to jest. Mickiewicza 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czempiń obok Kościana dokładnie :)) A Śrem znam :)
    mieszkamy nie tak daleko od siebie :D
    jesli po poznaniu poruszac sie bedziesz tramwajami to bardzo prosto dojechać z dworca na ul Mickiewicza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe i oryginalne !!! Też robię biżuterię, kilka sztuk u mnie na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń