Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 lipca 2011

10

Na moim blogu możecie znaleźć oryginalne kolczyki!

Każda para jest robiona ręcznie na szydełku:)
 
 
z góry przepraszam za jakość zdjęć! jeżeli ktoś będzie zainteresowany jakimiś kolczykami niech pisze  na maila wyślę zdjęcia lepszej jakości !!!! 


Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;) jeżeli chcecie znać dokładniejsze wymiary piszcie !!!!!!
 
 
 

Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;) jeżeli chcecie znać dokładniejsze wymiary piszcie !!!!!!
 

Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;) jeżeli chcecie znać dokładniejsze wymiary piszcie !!!!!! w rzeczywistości ten kolor jest troszkę jaśniejszy!
 
 
 
 
Kontakt:
e-mail- agg94@onet.com.pl
nr gadu-gadu 24594430

Zapraszam do przeglądania starszych postów

9 komentarzy:

  1. Dawno mnie tu nie było z powodu wielu życiowych zawirowań, ale jak już się uporałam ze wszystkim to z wielka chęcią tu zaglądam! Bardzo lubię podziwiać Twoje prace, widać w nich pasję! Szczególnie właśnie podobają mi się takie kolczyki wkrętki, takie najczęściej noszę! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są :)

    zapraszam :

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejny jakie śliczne cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczniutkie są, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow..!
    Kolczyki są naprawdę śliczne, nie mam bladego pojęcia jak ty to robisz, ale podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę masz talent..i cierpliwość! Zazdroszczę! :)

    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń