Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 sierpnia 2011

11

Na moim blogu możecie znaleźć oryginalne kolczyki!

Każda para jest robiona ręcznie na szydełku:)
 
Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;) Kolor nie jest idealnie biały
jeżeli chcecie znać dokładniejsze wymiary piszcie !!!!!!
 
 
 
Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;) Kolor cytrynowy


Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;)Kolczyk po prawej stroni w rzeczywistości nie jest taki "zgnieciony"


Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;)  kolor miętowy
 
Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;)Kolor jasny żółty


Cena-4zł(+4zł przesyłka)
Wkręciki, małe delikatne;) Kolor w rzeczywistości jest troszkę inny! bardziej zielony! miętowy!



 
Kontakt:
e-mail- agg94@onet.com.pl
nr gadu-gadu 24594430

Zapraszam do przeglądania starszych postów
 
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany proszę o kontakt wyślę zdjęcia lepszej jakości!

13 komentarzy:

  1. piękne kolczyki! ;) zawsze chciałam się nauczyć tak szydełkować, ale niestety - brak cierpliwości. ;P
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne kolczyki! Nigdy nie byłam przekonana do szydełkowych, jednak te naprawdę mi się podobają! ;) Obserwuję :)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej je założę dopiero na jesień i wtedy się przekonam czy na pewno są wygodne, jak na razie, jak chodzę w domu to są baaardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ła, cudowne są :) sliczne, slodkie ale niestety ja kolczykow nie nosze. mimo ze niektore sa cudowne i ladne, jakos nie przekonuja mnie do przebicia uszu:) ale obserwuje, bo lubie poogladac czyjes prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy po prostu nie mialam nigdzie kolczyka, jakos nie ciagnelo mnie do tego i nie ciagnie nadal choc przyznaje ze swietnie wygladaja niektore kolczyki z roznymi stylizacjami :) ja jakos mam po prostu blokade :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)) Te buciki są z Flash'a :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł;) bardzo ładne kolczyki:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń