Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 września 2011

12

Na moim blogu możecie znaleźć oryginalne kolczyki!

Każda para jest robiona ręcznie na szydełku:)
 
 Cena- 5zł(+ 3zł przesyłka)
Małe Wkrętki, białe różyczki z perełką w środku.

Cena- 5zł(+3zł przesyłka)
Małe wkrętki, kolor brudny róż z perełką w środku.

Cena- 5zł(+3zł przesyłka)
Małe wkrętki, czerwone różyczki z perełką w środku.



Kontakt:
e-mail- agg94@onet.com.pl
nr gadu-gadu 24594430

Zapraszam do przeglądania starszych postów
 
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany proszę o kontakt wyślę zdjęcia lepszej jakości!
 
Zachęcam do obserwowania bloga!:)) 

19 komentarzy:

  1. o kurcze są świetne ale gdyby takie złote albo srebrne? dało by radę?

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak znajdziesz daj znać :) najlepiej srebrne:P to na-pewno wezmę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Chyba skuszę się na te czerwone w najbliższym czasie xdd
    Ile tak około czasu zajmuje Ci zrobienie jednego kolczyka? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda ;) też uwielbiam tą mgiełkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, więc obserwuję, może kiedyś zakupię !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja proszę dwie pare złotych:) a przesyłka taka sama?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!!what a lovely blog, I like it! I love them , great creation!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. Supercute!!!! I like your blog! if you want, we can follow each other, let me know!!!
    The Shabby Labels, New Post from MIAMI

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przesłodkie !

    ps. Zapraszam do mnie : ) Kto wie może Ci się u mnie spodoba i zostaniesz na dłużej : ) Będzie mi bardzo miło !

    OdpowiedzUsuń
  11. odezwę się potem do ciebie na gg :) a mogłabyś wysłać mi na e-maila jak wygląda w takim i w takim odcieniu?

    natalkaj18@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym umieć robić takie cuda na szydełku, ale chyba chęci brak ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne :)) Może zrobiłabyś biżuterię z modeliny ? :D

    OdpowiedzUsuń